HELPDESK


- dla pracowników dydaktycznych
- dostępny w godz. 9:00-15:00 od poniedziałku do piątku
- dotyczący tworzenia e-materiałów dydaktycznych oraz prowadzenia zajęć zdalnych na platformach: Pegaz, Krakus, Jaszczur, Open UJ i z wykorzystaniem systemu BigBlueButton

W kwestiach dotyczących Office365 (MS Teams, MS Forms itp.) prosimy o kontakt z pracownikami Działu Infrastruktury Systemów Informatycznych Zobacz ⇢


Aktualnie dostępne kanały komunikacji:

Warto skorzystać z przewodników, zanim zwrócą się Państwo o pomoc do HelpDesku.
Zobacz przewodniki ⇢

e-mail: czn@uj.edu.pl

Zapraszamy do kontaktu e-mailowego. Odpowiemy w poniedzialek.


Dyżury



19 - 23 lipiec (poniedzialek - piatek)

godz. 09:00 - 11:00 ........ tel.

godz. 11:00 - 13:00 ........ tel.

godz. 13:00 - 15:00 ........ tel.

24-25 lipiec (sobota - niedziela)

Zapraszamy do kontaktu e-mailowego. Odpowiemy w poniedzialek.

czn@uj.edu.pl

Powrót do przewodników »