Helpdesk

– dla pracowników dydaktycznych
– dostępny w godz. 9:00-15:00 od poniedziałku do piątku
– dotyczący tworzenia e-materiałów dydaktycznych oraz prowadzenia zajęć zdalnych na platformach: Pegaz, Krakus, Jaszczur, Open UJ i z wykorzystaniem systemu BigBlueButton

W kwestiach dotyczących Office365 (MS Teams, MS Forms itp.) prosimy o kontakt z pracownikami Działu Infrastruktury Systemów Informatycznych Zobacz ⇢

Aktualnie dostępne kanały komunikacji:

Warto skorzystać z przewodników, zanim zwrócą się Państwo o pomoc do HelpDesku.
Zobacz przewodniki ⇢
Uwaga! Platforma Pegaz będzie niedostępna dla użytkowników 13, 14 i 15 sierpnia! Za utrudnienia przepraszamy.
Zobacz więcej
e-mail: czn@uj.edu.pl



Dyżury telefoniczne

Wtorek (09-08-2022)

godz. 9:00 - 12:00 ............ tel. 506 006 075

godz. 12:00 - 15:00 ............ tel. 506 006 732

W jaki sposób prowadzić zajęcia zdalne – przewodniki dla nauczycieli akademickich