Test offline wymaga zdefiniowania listy studentów, którzy do niego podchodzą.
Aby to zrobić, należy przejść do menu Listy uczestników.
Najpierw należy podać nazwę listy uczestników i kliknąć Prześlij. Nazwa może być dowolna.
Następnie należy kliknąć nazwę tej listy.
Na następnym ekranie należy wybrać osoby, które mają podejść do testu. Osoby wybiera się w panelu po prawej, a następnie klika Dodaj. Osoby, które mogą podejść do testu, znajdują się na liście po lewej.
Zaznaczenia można dokonywać na 3 sposoby:
- Wybór pojedynczej osoby i kliknięcie Dodaj.
- Zaznaczenie większej grupy, np. wszystkich studentów – klikając na pierwszej osobie do zaznaczenia i trzymając SHIFT należy kliknąć na ostatniej osobie do zaznaczenia, po czym kliknąć Dodaj.
- Można wybrać poszczególne osoby, gdy trzymając CTRL klika się na osobach. Następnie można je dodać do listy klikając Dodaj.