Wybór
W oknie edytora HTML wpisujemy treść odpowiedzi. Okno to pozwala nam dowolnie rozwinąć, sformatować i wzbogacić treść odpowiedzi.
Ocena
W przypadku definiowania ocen dla każdej z odpowiedzi zasadnicze znaczenie ma czy tworzymy pytanie z jedną czy z kilkoma prawidłowymi odpowiedziami.
W pierwszym przypadku, jednej prawidłowej odpowiedzi, odpowiedź tę ustawiamy na wartość 100%. Odpowiedzi nieprawidłowe ustawiamy na 0%. Mamy jeszcze możliwość wskazania odpowiedzi częściowo poprawnych poprzez ustawienie przy nich wartości mniejszych niż 100% (wartość procentowa definiuje stopień w jakim dana odpowiedź jest poprawna).
W przypadku pytania z kilkoma prawidłowymi odpowiedziami, odpowiedzi te dzielą się na poprawne i błędne (brak jest tu odpowiedzi częściowo poprawnych). Wartości dla odpowiedzi poprawnych ustawiamy w taki sposób by wszystkie sumarycznie dawały wartość 100%. Tak więc gdy spośród wszystkich odpowiedzi dwie z nich są poprawne, ustawiamy im wartości 50% dla każdej. W przypadku, gdy są trzy odpowiedzi poprawne, każdej z nich ustawiamy wartość 33%, itd. Ustawienie odpowiedzi niepoprawnych na 0% jest błędem, gdyż zaznaczenie takiej odpowiedzi nie będzie miało skutków ujemnych dla ostatecznej oceny i maksymalną liczbę punktów będzie można otrzymać zaznaczając wszystkie odpowiedzi (poprawne i niepoprawne). By zaznaczenie niepoprawnej odpowiedzi skutkowało odjęciem punktów, należy przy tych odpowiedziach ustawić wartości ujemne. Wartości ujemne przy odpowiedziach nieprawidłowych nie muszą się sumować do -100%, mogą być dowolne, ich wartość ujemna będzie wyznaczała jak dużą karę wyznacza autor za zaznaczenie odpowiedzi nieprawidłowej. Gdy ostateczna wartość punktowa za pytanie wynosi poniżej zera, system automatycznie zaokrągla ją do wartości zero.
Informacja zwrotna
Wyświetlana w sytuacji gdy ta konkretna odpowiedź zostanie wybrana. W przypadku, gdy jest to odpowiedź prawidłowa, informacja zwrotna może zwierać np. gratulacje bądź rozwinięcie treści. W przypadku odpowiedzi błędnej, informacja zwrotna może zawierać np. wskazówki lub określenie dlaczego jest to odpowiedź nieprawidłowa.