Wiele z opisanych poniżej opcji znajduje się na pasku narzędzi. Pasek pojawia się na dole okna,po kliknięciu myszką w obszarze aplikacji.
Do wyciszania mikrofonu służy przycisk na panelu dolnym.
Do wyłączania kamery służy przycisk na panelu dolnym.
Spotkanie można nagrać klikając przycisk nagrania.
Po jego naciśnięciu wybieramy lokalizację – w chmurze czy na lokalnym komputerze. W tej chwili radzimy zapis lokalny. Należy wybrać Record on my computer, kliknąć Record, a następnie wybrać lokalizację na dysku.
Aby wyświetlić w panelu po prawej listę uczestników, należy kliknąć odpowiednią ikonę w pasku narzędzi.
Można skorzystać z opcjonalnego czatu tekstowego (np. do zamieszczania linków, zadawania pytać przez studentów bez dostępu do mikrofonu). Czat pojawi się w lewym dolnym rogu.
Aby pokazać zawartość ekranu (lub wybranego okna aplikacji, np. pokazu slajdów PewerPoint) należy kliknąć ikonę w pasku narzędzi…
…a następnie wybrać ekran lub okno aplikacji z listy.
W sytuacji, gdy pokazujemy nasz ekran, interfejs Webexa jest minimalizowany, a dostęp do opcji jest w menu na górze ekranu.
Górny panel wyswietlany podczas udostepniania ekranu:
Aby zakończyć udostępnianie, należy kliknąć Stop sharing.
Aby zakończyć spotkanie, kliknij czerwony przycisk z krzyżykiem na pasku narzędzi i potwierdź klikając End meeting.
Czasami może dojść do sytuacji, gdy dźwięki dochodzące od studentów przeszkadzają w spotkaniu (np. roboty drogowe pod oknem, szczekający pies, trzaski wadliwego mikrofonu). Jeśli nie można ‘namierzyć’ takiego studenta i prosić o wyłączenie mikrofonu, można wyciszyć wszystkich studentów (będą oni mogli ręcznie włączyć mikrofon i zabrać głos, gdy zajdzie taka potrzeba).
Aby wyciszyć wszystkich, należy kliknąć w menu Participants i wybrać Mute all.
Można również wyciszyć wszystkich domyślnie, jak się dołączają. Służy do tego opcja w menu Participants – Mute on Entry.